۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۲

توسط کانون پرورش فکری؛

نکوداشت برگزیدگان ویژه‌برنامه هفته پژوهش برگزار می‌شود

نکوداشت برگزیدگان ویژه‌برنامه هفته پژوهش برگزار می‌شود

آئین نکوداشت برگزیدگان پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری چهارشنبه ۲۲ آذر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین نکوداشت برگزیدگان پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارشنبه ۲۲ آذر برگزار می‌شود.

در این برنامه علاوه بر رونمایی از آثار پژوهشی، برگزیدگان پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون در بخش‌های مقاله، اقدام‌پژوهی، رساله و پایان‌نامه، پژوهش اعضا و جستار معرفی می‌شوند.

در این مراسم حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری و سعیده عزیزیان سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری سخنرانی می‌کنند.

این مراسم ساعت ۱۳ تا ۱۵ چهارشنبه ۲۲ آذر در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار می‌شود و در ادامه مراسم حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ با نوجوانان پژوهشگر در سالن کنفرانس دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش هدف اصلی و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدام‌ها از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در کانون، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و به‌ویژه پژوهش‌های کاربردی، معرفی پژوهش‌گران برتر و تقویت سازوکارهای انگیزشی این فعالیت در کانون و تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌های پژوهش محور در بین کودکان و نوجوانان از اهداف فرعی ویژه‌برنامه هفته پژوهش به شمار می‌رود.

پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش از ۲۰ تا ۲۵ آذر از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ توسط اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

کد خبر 5965022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha